Jemputlah..

Selamat Datang, Orang Pelawat ke blog Cikgu Sherry!

Wednesday 12 October 2011

Teknologi Maklumat Dan Komunikasi Dalam P&P

Salam 1 Malaysia... Hari ini entri Cikgu Sherry mengenai teknologi maklumat dan komunikasi dalam P&P. Bahan-bahan yang saya paparkan di bawah dibangunkan oleh Cikgu Md Ramli Bin Sabran. Beliau merupakan JU Bahasa Melayu Negeri Perak dan JU TMK Kementerian Pelajaran Malaysia. Saya mendapat bahan ini semasa saya menghadiri kursus Pedagogi Bahasa Melayu yang dikendalikan oleh Beliau. Beliau juga merupakan Cikgu Bahasa Melayu ketika saya bersekolah rendah dahulu. Saya amat mengagumi beliau. Ilmu yang beliau sampaikan kepada saya saya kongsikan kepada anda semua. 























No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...